zondag 25 april 2010

Diesel de schaapsherder!






Nou vanmorgen was het zover, eindelijk met de jongens naar een schapendrijver toe. Beetje gespannen was ik wel, hoe gaan ze hier op reageren.
We kwamen aan op het veld en er was al een mevrouw aan het trainen met een border collie.
In totaal waren er een stuk of negen van de border collie's en er was nog een sheltie.
Toevallig was er ook een trainer bij, dus we kregen gelijk les.
Nou toen was Diesel aan de beurt, ik was echt nerveus(die schapen zijn best groot), dus Marc met Diesel naar de schapen. Diesel aan zijn riem mee, ik dacht nog dit wordt niks, die vind het dood eng.maar integendeel het was net of er een knop om ging, hij ging er gelijk achteraan en er om heen rennen.Hij was echt de schapen aan het drijven. Er brak zelfs een schaap uit, en meneer ging dat schaap wel ff halen. Geweldig om te zien hoe die jongen het zo naar zijn zin had, we waren er allebei stil van. Volgende week gaan we weer, met zijn allen. Ik wil het ook gaan doen met Figo als hij wat groter is. Die had het ook enorm naar zijn zin. Figo was niet echt bang, maar ja die is voor niks bang, die heeft zich ondertussen goed vermaakt met de border collie's.
Fijne avond XX

5 opmerkingen:

  1. OO wat leuk, wat een prschtige foto's van het de jongens!! Zo te horen hebben jullie net zo genoten!
    Liefs Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OO PRACHTIGE foto's bedoelde ik natuurlijk...iets met haastige spoed.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hihi wat een stoere foto's zeg van Diesel! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie foto's van de honden groetjes moeders.

    BeantwoordenVerwijderen

Diesel en Figo in het bos.

Diesel en Figo in het bos.

Kijken waar kan ik die bal verstoppen.

Heerlijk afkoelen in dit warme weer.

Lekker zwemmen, en dat vind ik tegenwoordig zooooo leuk.
Samen heerlijk spelen in de Groene Weelde


Pagina's


Hij word al groot, het gaat zooooo snel

Met Jada ga ik later trouwen

behendigheid

behendigheid

behendigheid

De hele meut bij elkaar

Kan ik ook

beetje hoog

Sta ik dan, wel gezellig hoor met de fam Skeldale

Kom hier met die muis

Ik heb hem bijna te pakken

Eindelijk ik heb hem!!

Ik wil aandacht!!

Ach zit je vast, hier heb je een kusje

Heerlijk in het zonnetje

Hij heeft het me nu belooft.. IK EET NOOIT MEER LAMS-VLEES (maar ook niet minder)

Wil je met me spelen?

Wat een lieverd he

Altijd zin in een knuffel