vrijdag 9 april 2010

Heerlijk buiten,





Wat een heerlijk weertje gisteren, we waren met de hondjes naar het bos geweest met mijn vriendinnetje Laura.
Daarna zijn we bij ons op het terras beland met een hapje en een rose-tje.
Heeeeeerlijk was echt weer genieten, alles was buiten ook de poesjes. Was zeer spannend die kwamen voor het eerst buiten, en ze vonden het geweldig. Zoveel te zien en te beleven, bloemetjes, vliegjes, eendjes in het water. Ze bleven een beetje rond om het huis, gelukkig maar moet er niet aan denken dat ze gelijk weg waren.
Lekker met zijn allen gegeten, en nagetafeld.
Al met al een heerlijke voor zomerdag, nu naar het echte zomer weer. Kom maar op ik ben er klaar voor. XX

2 opmerkingen:

  1. We zijn met het fantastische weer in Portugal ook. Ik kan niet wachten tot de zomer de tijd, naar het strand te gaan met honden en in het bos lopen:)
    Wij ontvingen nieuwe foto's van de broer van Figo's die leeft in Zuid-Afrika. Hij ziet er echt awsome.
    Kussen uit Portugal, speciaal voor mijn Figo:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je foto's zijn erg leuk weer, komen er nog nieuwe ;-))
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen

Diesel en Figo in het bos.

Diesel en Figo in het bos.

Kijken waar kan ik die bal verstoppen.

Heerlijk afkoelen in dit warme weer.

Lekker zwemmen, en dat vind ik tegenwoordig zooooo leuk.
Samen heerlijk spelen in de Groene Weelde


Pagina's


Hij word al groot, het gaat zooooo snel

Met Jada ga ik later trouwen

behendigheid

behendigheid

behendigheid

De hele meut bij elkaar

Kan ik ook

beetje hoog

Sta ik dan, wel gezellig hoor met de fam Skeldale

Kom hier met die muis

Ik heb hem bijna te pakken

Eindelijk ik heb hem!!

Ik wil aandacht!!

Ach zit je vast, hier heb je een kusje

Heerlijk in het zonnetje

Hij heeft het me nu belooft.. IK EET NOOIT MEER LAMS-VLEES (maar ook niet minder)

Wil je met me spelen?

Wat een lieverd he

Altijd zin in een knuffel