maandag 3 mei 2010

Japanner









We hebben gisteren een hele gezellige dag gehad, Pieter en Corina met de kinderen kwamen bij ons langs. De bedoeling was dat de jongens zouden gaan vissen, maar helaas viel dit letterlijk in het water. Wat een hondeweer, met bakken kwam het uit de hemel zetten. 'S morgens waren we eerst met de hondjes naar Stompwijk geweest voor Diesel zijn schapen training, het ging weer geweldig, maar ook daar liet het weer het niet toe dat we wat langer konden blijven. Ze waren drijf nat.
Dus na een klein uurtje zijn we naar huis gegaan. Zo rond een uurtje of twee stond de familie voor de deur. Heerlijke flesjes wijn gehad. Dus eerst lekker aan de koffie en chocolade soesjes, daarna een stokbroodje met lekkers, met een biertje en wijntje.
Zo rond vijf uur richting de japanner,het eten was weer verrukkelijk, de kinderen hadden het super naar het zin.
Ook weer gegierd van het lachen met het bekende eieren schieten.
De buikjes gingen weer vol.
Gezellig en voldaan gingen we rond acht uur weer naar huis,
Pieter en Corina, we vonden het super doen we nog een keertje. XXX

3 opmerkingen:

  1. Hoi Claudia en Marco, wij hebebn ook allemaal met volle teugen genoeten van deze heerlijke dag!
    Nog hartelijk bedankt!!
    Liefs Corina en fam. ;-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oke genoten bedoelde ik...genoeten weet ik niet wat het is ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow het was echt zoooo lekker
    echt ik ben nu verslaaft aan japans eten XD
    maar ja het ei schieten dat was echt leuk alleen jammer dat ik het niet hat gevangen

    xxxallysaxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Diesel en Figo in het bos.

Diesel en Figo in het bos.

Kijken waar kan ik die bal verstoppen.

Heerlijk afkoelen in dit warme weer.

Lekker zwemmen, en dat vind ik tegenwoordig zooooo leuk.
Samen heerlijk spelen in de Groene Weelde


Pagina's


Hij word al groot, het gaat zooooo snel

Met Jada ga ik later trouwen

behendigheid

behendigheid

behendigheid

De hele meut bij elkaar

Kan ik ook

beetje hoog

Sta ik dan, wel gezellig hoor met de fam Skeldale

Kom hier met die muis

Ik heb hem bijna te pakken

Eindelijk ik heb hem!!

Ik wil aandacht!!

Ach zit je vast, hier heb je een kusje

Heerlijk in het zonnetje

Hij heeft het me nu belooft.. IK EET NOOIT MEER LAMS-VLEES (maar ook niet minder)

Wil je met me spelen?

Wat een lieverd he

Altijd zin in een knuffel