donderdag 20 mei 2010

Kitty aan de wandel







Dinsdag heerlijk weer, we zaten lekker met zijn allen in de tuin. De een was lekker aan het luieren in het zonnetje, de anderen waren aan het spelen met vliegjes, mugjes. En Marc was lekker aan het snoeien en aan het werk in de tuin.
Kitty lag ook heerlijk in de zon, geen vuiltje aan de lucht. Zo rond een uurtje of vijf ben ik naar binnen gegaan om de poesjes eten te geven. Normaal staat Kitty als eerst op het aanrecht, maar toen niet. Ik dacht erg vreemd, dus ik zei tegen Marc ik denk dat Kitty nog buiten is. Nou wij zoeken, en zoeken, en nog langer zoeken. Niet te vinden. De hele avond gezocht, we werden steeds stiller. Toen werd het toch echt tijd dat we naar bed moesten gaan, jeetje dat is erg het idee dat Kitty die oude Bes nog ergens buiten zit. Geen oog dicht gedaan, continu naar buiten gekeken.De volgende dag waren we natuurlijk vroeg wakker, het eerste wat je doet is kijken, maar nog steeds niks. Marc is nog een paar keer een rondje wezen lopen met Diesel(die hing de echte speurhond uit)maar nog steeds niks. We kregen steeds meer een rot gevoel hier over, die is er tussen uit geknepen, en die zien we nooit meer terug.'s middags naar Alyssa die was jarig, was erg gezellig maar toch zit je niet lekker. We waren rond vijf uur weer thuis, toen mijn buurvrouw naar buiten kwam en vroeg of we Kitty al terug hadden, NEE was het antwoord gelijk van ons tweeen. Ze zegt wat me te binnen schiet is dat er gisteren een dieren ambulance in de straat was, toen viel bij ons gelijk het kwartje. Marc is gaan bellen, en ja hoor ze was opgehaald bij de overburen. We hebben de ambulance net gemist, die heeft Kitty zo rond vijf uur opgehaald en wij zijn rond half zes gaan zoeken. Die zelfde avond heeft Marc haar opgehaald, ze was dolgelukkig, bleek dat ze hele avond en nacht heeft zitten miauwen.
We zijn blij dat ze er weer is, we hebben haar lekker verwend en geknuffeld.
Eind goed al goed...
Nou straks naar de dierenarts want Diesel heeft een ontstoken oog, dus daar gaan we weer, we hebben een strippenkaart bij de dierenarts.
Fijne dag verder. XX

2 opmerkingen:

  1. Gelukkig is ze weer lekker bij jullie! Zo'n asiel is natuurlijk niks!
    Ik heb de foto gezien hoor van Marc met het lammetje :p Erg leuk!
    Liefs en kusjes aan jullie en de beestenboel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. fijn dat Kitty weer veilig thuis is ,ik heb Lisa is uit het asiel moeten ophalen . Ze was tijdens een wandeling met mijn jongste dochter geschrokken en op de loop gegaan , iemand heeft haar meegenomen en naar het asiel gebracht , stad en land afgezocht . Ze kon toch niet ver zijn . pfffff wat waren we opgelucht toen we haar weer hadden .Ze was gechipt , maar we hadden haar moeten registreren .
    groetjes Ineke en alle little but brave shelties .

    BeantwoordenVerwijderen

Diesel en Figo in het bos.

Diesel en Figo in het bos.

Kijken waar kan ik die bal verstoppen.

Heerlijk afkoelen in dit warme weer.

Lekker zwemmen, en dat vind ik tegenwoordig zooooo leuk.
Samen heerlijk spelen in de Groene Weelde


Pagina's


Hij word al groot, het gaat zooooo snel

Met Jada ga ik later trouwen

behendigheid

behendigheid

behendigheid

De hele meut bij elkaar

Kan ik ook

beetje hoog

Sta ik dan, wel gezellig hoor met de fam Skeldale

Kom hier met die muis

Ik heb hem bijna te pakken

Eindelijk ik heb hem!!

Ik wil aandacht!!

Ach zit je vast, hier heb je een kusje

Heerlijk in het zonnetje

Hij heeft het me nu belooft.. IK EET NOOIT MEER LAMS-VLEES (maar ook niet minder)

Wil je met me spelen?

Wat een lieverd he

Altijd zin in een knuffel