woensdag 9 juni 2010

Nachtmerie wordt werkelijkheid


Goedemiddag allemaal,
Gisteravond liet ik Figo uit, toen ik thuis kwam was Marco in de tuin met Diesel.
Ik zag dat Marc aan het zoeken was, ik riep nog, je gaat toch niet beweren dat Diesel weg is he.
Hij was weer de tuin uitgeglipt...... Door het hekje waar een klein spijltje uit was.
Tjonge jonge, ik dacht, daar gaan we weer. In de verte hoorde we Diesel blaffen, en ja hoor meneer stond weer het verkeer te regelen. Gelukkig was hij de auto van de buurvrouw aan het regelen. Ze reed heel zachtjes de straat in, stopte zelfs een paar keer. We riepen Diesel en hij kwam terug gerend heeeeeel trots, hij was bijna bij ons en de buuf trok weer heel rustig op met de auto. Diesel dacht wat zullen we nou krijgen ik had jou toch gestopt, duuuuuuus hij er weer opaf. En toen ging het fout, hij rende naar de auto gleed onderuit hij botste frontaal tegen de auto, gelukkig stond ze na genoeg stil.Ik zie hem vallen, ik gilde de hele straat bij elkaar(beetje genant), ik durfde niet meer te kijken ik ben de voortuin ingelopen. Hij stond gelijk op en hij rende richting Marco, die heeft hem opgetild en aan mij gegeven. Ik stond te rillen als een rietje, en Diesel ook. Hij was goed geschrokken, bij binnenkomst heb ik hem helemaal nagekeken, gelukkig hij had helemaal niks behalve een klein plekje bij zijn oog. We hebben hem de hele avond goed in de gaten gehouden, ook s'nachts. Ik hoop nu dat hij eindelijk begrijpt dat een auto niet mee geeft als je er tegen aan komt. Vandaag speelt hij weer en rent weer lekker door de tuin. Marco heeft het hekje maar weer verbeterd, hij kan er nu echt niet meer uit.
Ook wat, hebben we Zaterdag een jongehondedag, moeten we een show lopen heeft Diesel een plekje bij zijn oog. Dat kost weer punten(hahahahaha).
Fijne dag

2 opmerkingen:

  1. Hallo wat een schrik, zeg gelukkig goed afgelopen. groetjes veel liefs moeders.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo wat een schrik zeg,
    Gelukkig goed afgelopen .

    groetjes moeders.

    BeantwoordenVerwijderen

Diesel en Figo in het bos.

Diesel en Figo in het bos.

Kijken waar kan ik die bal verstoppen.

Heerlijk afkoelen in dit warme weer.

Lekker zwemmen, en dat vind ik tegenwoordig zooooo leuk.
Samen heerlijk spelen in de Groene Weelde


Pagina's


Hij word al groot, het gaat zooooo snel

Met Jada ga ik later trouwen

behendigheid

behendigheid

behendigheid

De hele meut bij elkaar

Kan ik ook

beetje hoog

Sta ik dan, wel gezellig hoor met de fam Skeldale

Kom hier met die muis

Ik heb hem bijna te pakken

Eindelijk ik heb hem!!

Ik wil aandacht!!

Ach zit je vast, hier heb je een kusje

Heerlijk in het zonnetje

Hij heeft het me nu belooft.. IK EET NOOIT MEER LAMS-VLEES (maar ook niet minder)

Wil je met me spelen?

Wat een lieverd he

Altijd zin in een knuffel